Inlägg: 1417139
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - MODO Hockey 2011-10-22
yngwie: Precis.Hannula är inblandad i alla mål vi gör nu för tiden.Hur skall vi klara oss utan honom. Axelsson?Knappast
+ 1
Sv: Brynäs IF - MODO Hockey 2011-10-22
yngwie:
Stoppa in HS i andrakedjan?
Uffe förklarar: "Schremp har fungerat bäst tillsammans med en högerskytt, så därför föll valet på HS."
Stoppa in HS i andrakedjan?
Uffe förklarar: "Schremp har fungerat bäst tillsammans med en högerskytt, så därför föll valet på HS."
Snacka om att jag var fel ute ang. Hannula. Vilken inställning, där lämnas inga fingrar i mellan. Kul att se, vad ska vi gör när han drar är den stora frågan.