Inlägg: 1417141
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - MODO Hockey 2011-10-22
Bad_Brett: Så länge MoDo inte har två, eller flera, kedjor som i en och samma match kan producera framåt så kommer vi aldrig att kunna hota. Därför är A och O att man får igång Dicken. Om om han är skadad eller för omotiverad så måste man trada in nån eller byta bort honom omedelbums.
Sv: Brynäs IF - MODO Hockey 2011-10-22
Bad_Brett:
Själv så är jag med högerskytt, kanske jag får spela då?
Själv så är jag med högerskytt, kanske jag får spela då?
Stoppa in HS i andrakedjan?
Uffe förklarar: "Schremp har fungerat bäst tillsammans med en högerskytt, så därför föll valet på HS."