Inlägg: 1417164
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - MODO Hockey 2011-10-22
För övrigt håller komentatorn på Brynäs, han är uppe i linningen nu ;)
Gulligt :)
Gulligt :)
Sv: Brynäs IF - MODO Hockey 2011-10-22
Kommentatorerna på tv verkar generellt sett ha väldigt svårt med anatomi. Det där man har axelskydden på kallas väl inte för armbågar heller.
Lika horribelt som detta