Kommentatorerna på tv verkar generellt sett ha väldigt svårt med anatomi. Det där man har axelskydden på kallas väl inte för armbågar heller.
Inlägg: 1417170
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - MODO Hockey 2011-10-22
NuMo: Brynäs har satt det här i system. Det blir allt mer uppenbart.