Inlägg: 1417182
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - MODO Hockey 2011-10-22
NuMo:
Jag börjar ledsna allt mer på Pöck. Han spelar spelar med otroligt små marginaler, utan att vara överdrivet involverad i det offensiva spelet.
Jag börjar ledsna allt mer på Pöck. Han spelar spelar med otroligt små marginaler, utan att vara överdrivet involverad i det offensiva spelet.
Redigerad kommentar