NuMo: Det var då själva f-n vilka misstag vi gör i egen zon!
Inlägg: 1417190
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - MODO Hockey 2011-10-22
DariusK: Cirkus Modo fortsätter, 1 och 2 obligatoriska jätte missar varje. Match så motståndarna kan vinna?!
Å komentatorn sen........
Å komentatorn sen........