Bad_Brett: Tänk om vi haft 11:45% I pp statistiken
Inlägg: 1417212
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - MODO Hockey 2011-10-22
Berka: tänk va hellvetes värdelösa vi är i PP, GE FAN I ATT DUMPA PUCK I PP....
NU JÄVLAR I HELA HELLVETE VILL JAG SE MINST 2 NYFÖRVÄRV AV KLASS FÖR DETTA ÄR SÅÅÅÅ PINSAMT!
Hur i själva satan kan man vara så dåliga i PP? Vi klarar ju inte ens av att ta in pucken i zon!!!!!
NU JÄVLAR I HELA HELLVETE VILL JAG SE MINST 2 NYFÖRVÄRV AV KLASS FÖR DETTA ÄR SÅÅÅÅ PINSAMT!
Hur i själva satan kan man vara så dåliga i PP? Vi klarar ju inte ens av att ta in pucken i zon!!!!!
+ 1
Sv: Brynäs IF - MODO Hockey 2011-10-22
Berka:
FAN! Nu fick vi ett PP igen. Vi kommer aldrig att komma ikapp ifall domarna skall ge oss nummerära överlägen hela tiden.
Det enda som går fortare när vi spelar PP är tiden.
FAN! Nu fick vi ett PP igen. Vi kommer aldrig att komma ikapp ifall domarna skall ge oss nummerära överlägen hela tiden.
Det enda som går fortare när vi spelar PP är tiden.
Redigerad kommentar