Inlägg: 1417215
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - MODO Hockey 2011-10-22
NuMo:
Den sorgliga sanningen är att "Uffe" inte har lyckats med någonting. Det låter som gnäll, men det finns faktiskt ingenting som fungerar.
- Ingen doldis har klivit fram. De enda som gör poäng är förstakedjan från fjolåret, samt de två dyraste nyförvärven
- Det finns inga positiva tendenser i anfallsspelet
- Försvarsspelet är minst lika dåligt som förra säsongen
- Special teams är under all kritik
- Ingen back har gjort mer än 4 poäng, vilket är ett tecken på att de inte är tillräckligt involverade i spelet, alternativt är för dåliga
Kontenta:
- INGENTING HAR LYCKATS
Frågan är hur mycket sämre det hade sett ut med "Challe", som väl MoDo fortfarande betalar lön till.
Nu vore det trevligt med en kommentar från Näslund. Hur ska de göra för att få fart på det här?
Den sorgliga sanningen är att "Uffe" inte har lyckats med någonting. Det låter som gnäll, men det finns faktiskt ingenting som fungerar.
- Ingen doldis har klivit fram. De enda som gör poäng är förstakedjan från fjolåret, samt de två dyraste nyförvärven
- Det finns inga positiva tendenser i anfallsspelet
- Försvarsspelet är minst lika dåligt som förra säsongen
- Special teams är under all kritik
- Ingen back har gjort mer än 4 poäng, vilket är ett tecken på att de inte är tillräckligt involverade i spelet, alternativt är för dåliga
Kontenta:
- INGENTING HAR LYCKATS
Frågan är hur mycket sämre det hade sett ut med "Challe", som väl MoDo fortfarande betalar lön till.
Nu vore det trevligt med en kommentar från Näslund. Hur ska de göra för att få fart på det här?
+ 2
FAN! Nu fick vi ett PP igen. Vi kommer aldrig att komma ikapp ifall domarna skall ge oss nummerära överlägen hela tiden.
Det enda som går fortare när vi spelar PP är tiden.
Redigerad kommentar