Inlägg: 1417241
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - MODO Hockey 2011-10-22
Berka: Ingen diskussion alls, Brynäs var bättre. Dessutom hade vi domarna med oss faktiskt, men det hjälper ju inte när vårt PP suger så in i h-e.
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs IF - MODO Hockey 2011-10-22
Nu måste det bli seger på Tisdag ,annars är det tack och adjö..
+ 1
Synd att vi måste bjuda dom på några mål, kunde kanske blivit match annars!
Avgå nån ;)