Inlägg: 1417245
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - MODO Hockey 2011-10-22
DariusK: Ja nä precis, domarna var helt på våran sida!
PP är pinsamt att beskåda, HS som har mäktat med 2 ASS på 14 matcher och nog varit sämst på plan i 10 av dom och är iskall får massvis med förtroende.
En liten kul grej är iaf att Modo gör dom klart snyggaste oturstabbar, ja ena skott i ryggen på schremp som friställer brunäs, och gem minns inte timmys ansiktsmål från ifjol
PP är pinsamt att beskåda, HS som har mäktat med 2 ASS på 14 matcher och nog varit sämst på plan i 10 av dom och är iskall får massvis med förtroende.
En liten kul grej är iaf att Modo gör dom klart snyggaste oturstabbar, ja ena skott i ryggen på schremp som friställer brunäs, och gem minns inte timmys ansiktsmål från ifjol
+ 1
Redigerad kommentar