+ 1
Inlägg: 1417257
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - MODO Hockey 2011-10-22
Dags att kritisera herr Samuelsson och inse att han kanske coachar sämst i elitserien. Att spela Henrik, son eller inte, på det sättet han gör är och har hela säsongen varit ett skämt. Pojk stackaren är lika värdelös nu som första matchen.
I övrigt var i det stora hela laget värdelöst idag.
I övrigt var i det stora hela laget värdelöst idag.
PP är pinsamt att beskåda, HS som har mäktat med 2 ASS på 14 matcher och nog varit sämst på plan i 10 av dom och är iskall får massvis med förtroende.
En liten kul grej är iaf att Modo gör dom klart snyggaste oturstabbar, ja ena skott i ryggen på schremp som friställer brunäs, och gem minns inte timmys ansiktsmål från ifjol