Inlägg: 1421364
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Timrå IK 2011-11-01
bisterfinnen: Redan i mitten av första börjar MODO spela det spel man spelade(hattrick) i Timrå. Tung forechecking på TIKarnas svaga backar, där får man slag på jyckarna och det ordentligt.
Även om TIK gjorde en balja i början så har MODO ägt matchen sedan 10min av första.
Även om TIK gjorde en balja i början så har MODO ägt matchen sedan 10min av första.
Sv: MODO Hockey - Timrå IK 2011-11-01
bisterfinnen: Vågar verkligen inte hoppas på någonting, blir väl säkert max 1 poäng ikväll med bara för att jävlas.
Satt i bilen på väg hem och svor över 0-2 och övervägde att ge fan i att slå på tvn. Kommer hem och får se ett frejdigt spelande MoDo och en fin liten vändning på steken. Vad hände??