bisterfinnen: Vågar verkligen inte hoppas på någonting, blir väl säkert max 1 poäng ikväll med bara för att jävlas.
Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inteInlägg: 1421367
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Timrå IK 2011-11-01
Gustafsson: Vi har tappat oroväckande många ledningar i sista perioden hemma