Bad_Brett: se det positivt, än så länge har modo varit de bättre laget. Men bara ca 4 min till sen är 2a perioden slut
Inlägg: 1422360
Svarskommentarer
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
Berka: Visst är du en tik innerst inne? Torskar man så får man fan göra det med klass, inte förnedra det vinnande laget.
Vi har allvarliga problem med våra andra perioder, hur fan ändrar man på sånt? Nån som har en ide?
Vi har allvarliga problem med våra andra perioder, hur fan ändrar man på sånt? Nån som har en ide?
+ 1