+ 1
Inlägg: 1422366
Svarskommentarer
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
spud: Formationen som var inne i första bytet såg ju mutade ut. De skulle ha satts på transferbänken direkt. Det är helt obegripligt hur man går in och hoppas att någon annan skall ta ansvar till 100%.
Redigerad kommentar
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
spud: Tror det är någon form av systemfel, MoDo har väl som regel alltid spelat sin sämsta hockey i andra perioderna åtminstone de senaste fem åren.
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
spud:
Istid på Hari såhär långt: 4:53
Jag gillar Samuelssons fingertoppskänsla, där han konsekvent matchar de spelar som verkar hetast för kvällen.
Istid på Hari såhär långt: 4:53
Jag gillar Samuelssons fingertoppskänsla, där han konsekvent matchar de spelar som verkar hetast för kvällen.
Vi har allvarliga problem med våra andra perioder, hur fan ändrar man på sånt? Nån som har en ide?