Inlägg: 1422368
Svarskommentarer
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
Bad_Brett: Så var det mot tik också, tycker han och Nyströms fart vände den matchen vilket resulterade i att de inte spelade sista perioden. Och nu får Nyström inte ens vara med.
Istid på Hari såhär långt: 4:53
Jag gillar Samuelssons fingertoppskänsla, där han konsekvent matchar de spelar som verkar hetast för kvällen.