arnio: TIK har förvisso ingen heller, men vi behöver ytterligare ett lag bakom oss.
Inlägg: 1422468
Svarskommentarer
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
Så jävla less på den här skiten, man sitter å hoppas år efter år. Men det blir fan bara sämre å sämre.