Så jävla less på den här skiten, man sitter å hoppas år efter år. Men det blir fan bara sämre å sämre.
Inlägg: 1422480
Svarskommentarer
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
yngwie: hade modo gjort mål på lika lägen som frölunda så hade vi haft stor ledning nu