+ 6
Inlägg: 1424612
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo: Gud så mysigt att grotta ner sig i den matchens minnesbilder! Hade inte publiken gott bananas då så hade det ALDRIG blivit någon omspolning och då hade MoDo avgjort innan slutsignalen. DIF gick verkligen på knäna när de fick en paus tio minuter kvar. Vill minnas att Patrik Kjellberg tackade publiken med en liten diskret applåd på väg till omklädningsrummet.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo:
Tilläggas ska att Fagerlund sa detta när han blev intervjuad på Arlanda (?) direkt efter att han stigit av ett plan. Han hade inte sett matchen, visste inte vad det handlade om utan gick enbart på journalistens info.
Efter att han sagt detta kunde ju inte disciplinnämnden göra annat än att statuera exempel.... :(
Domarinkompetensen gjorde att publiken gick bananas precis som Modospelarna och tränaren som agerade ilsken gorilla.
Fagerlund blev skogstokig och sa i direktsändning två minuter efter matchens slut att nu jävlar skulle de värsta straffen någonsin delas ut.
- det var fan nära att Djurgården blev besegrade.
Redigerad kommentar