Inlägg: 1424606
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
arnio: Domarna var inkonsekventa. Förfördelade ett vilt jagande Modo med momentum och de särbehandlade ett desperat Djurgården som fick svårare och svårare att freda sig.
Domarinkompetensen gjorde att publiken gick bananas precis som Modospelarna och tränaren som agerade ilsken gorilla.
Fagerlund blev skogstokig och sa i direktsändning två minuter efter matchens slut att nu jävlar skulle de värsta straffen någonsin delas ut.
- det var fan nära att Djurgården blev besegrade.
Domarinkompetensen gjorde att publiken gick bananas precis som Modospelarna och tränaren som agerade ilsken gorilla.
Fagerlund blev skogstokig och sa i direktsändning två minuter efter matchens slut att nu jävlar skulle de värsta straffen någonsin delas ut.
- det var fan nära att Djurgården blev besegrade.
Redigerad kommentar
+ 6
Karln var ju helt galen och dommarna var nog lätt chockade och handlingsförlamande.