Frisco: Märkte det nu ;) Men vad säger vi om Ritto?
Inlägg: 1424978
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
mrpm: Att han inte gjort någon glad i Sverige på elitnivå som junior, och att vi hoppas han haft en fin utveckling under sina år i USA. Hoppas även att han lyckats få till sitt spel på stor rink, något vi blivit varse denna säsong inte är det lättaste för spelare som producerat bra i AHL.