mrpm: Att han inte gjort någon glad i Sverige på elitnivå som junior, och att vi hoppas han haft en fin utveckling under sina år i USA. Hoppas även att han lyckats få till sitt spel på stor rink, något vi blivit varse denna säsong inte är det lättaste för spelare som producerat bra i AHL.
Inlägg: 1424980
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
spud: Han gjorde förmodligen Detroit glad?.. Annars skulle dom nog inte ta över honom. En annan liten rolig grej var att Yzerman handplockade honom till Tampa. Måste finnas någonting bra i honom iallafall. 27 poäng på 17 matcher i AHL eller vad det nu var är också ruggigt bra.
Sv: RE-building the future 2011/2012
spud: "Axelsson hänger löst - Hannula flyttar"
Redigerad kommentar
Länkar:
Sportnytt | svt.se
Sportnytt | svt.se