spud: Han gjorde förmodligen Detroit glad?.. Annars skulle dom nog inte ta över honom. En annan liten rolig grej var att Yzerman handplockade honom till Tampa. Måste finnas någonting bra i honom iallafall. 27 poäng på 17 matcher i AHL eller vad det nu var är också ruggigt bra.
Inlägg: 1424986
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
Ska man lägga ihop pusselbitarna lite från Lumberjacks forum så verkar det ju troligt att Expressens källa på det här är Vigge Hedman - och eftersom Ritola själv verkar spendera sista natten i Tampa med just denne unge man så är det inte omöjligt att det stämmer.
Sv: RE-building the future 2011/2012
mrpm:
Uppenbarligen har han ju misskött sig på något sätt. Om det bara hade handlat om skadan hade knappast Näslund uttalat sig på det där sättet.
Uppenbarligen har han ju misskött sig på något sätt. Om det bara hade handlat om skadan hade knappast Näslund uttalat sig på det där sättet.