Inlägg: 1428831
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Per HApps:Man är ganska less på dom partiska komentatorerna nu.
Dom tom skrattade vid AIKs första mål..
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Per HApps: Det var hemskt, inget jag önskar någon att uppleva. Inte ens ni.
Ja, vem vet ni var ju sjukt nära ett brons i fjol, hur kändes det? Bara så jag vet vad som väntar.