Inlägg: 1428840
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gusse: Inte Johansson, han håller knappast på AIK.
Vi måste få ett längre djupare och bredare spel nu så at AIKs press sönderfaller.
Redigerad kommentar
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gusse:
Ja, de skrattade vid det andra också.
Men jag gillar ändå Thomas Johansson.
Per HApps:Man är ganska less på dom partiska komentatorerna nu.
Dom tom skrattade vid AIKs första mål..