Inlägg: 1428843
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Thomas Johansson är en av de absolut bästa bisittarna, om inte t.o.m. DEN bäste.
Gusse:
Ja, de skrattade vid det andra också.
Men jag gillar ändå Thomas Johansson.