+ 1
Inlägg: 1430631
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa: Säcken står och skämmer ut sig i Canal+. Det var tydligen Lulekillen(!) som var respektlös.
Dream Team: LHC:s officiella Twitter-konto anser att Luleå-spelaren borde tagit den tacklingen bättre.
"Tönt serien slår till igen. Borde inte spelare i elitserien lära sig ta mot en tacklin. Borde inte domare ha lite spelsinne #twittpuck"