Poffa: Säcken står och skämmer ut sig i Canal+. Det var tydligen Lulekillen(!) som var respektlös.
Inlägg: 1430769
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Lumber Jack: Ja man kan ju inte köra in i en kille som hoppat upp och siktat med armbågen mot dig. Man måste ha respekt för sina motspelare.
Även plexiglaset var respektlöst emot Jämtins klubba...
Även plexiglaset var respektlöst emot Jämtins klubba...
Redigerad kommentar
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Lumber Jack:
Tänkte precis skriva samma sak. Rent bedrövligt av honom, hävdar att det var Luleå spelaren som hade bristande respekt eftersom han gav sig in i situationen efter Jämtin spelat bort pucken.