Salle:Ok. Någon som minns hur jag formulerade mig? ;-) Jag återkommer i ärendet. Det känns åtminstone skönt att veta att den inte plockades bort pga innehållet.
Inlägg: 1443416
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
bj21: Jag tyckte mest du skröt om vilken suveränt bra spelare det var som hade burit din gameworn. Vad hette han?;)