bj21: Jag tyckte mest du skröt om vilken suveränt bra spelare det var som hade burit din gameworn. Vad hette han?;)
Inlägg: 1443420
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frisco:Haha. Minns inte riktigt men han ska visst ha spelat en DM-final!
+ 1