Inlägg: 1458207
Svarskommentarer
Sv: Linköping HC - MoDo Hockey 2012-01-16
yngwie: haha kommentatorn siade om det inte var Anton Forsberg gjorde det.. VIlken sensation!
Berka:
Hedman är het! Kul för Westin!