Inlägg: 1458206
Svarskommentarer
Sv: Linköping HC - MoDo Hockey 2012-01-16
Berka:
1-1 där.
Fan vad avslaget det känns. Vi får nog sprattla lite mer än så här om vi ska ta tre färska poäng ikväll.
Som tur är känns ju inte Linköping särskilt heta heller.
Sv: Linköping HC - MoDo Hockey 2012-01-16
Anton har börjat riktigt bra...
jaha å där gör han mål oxå =)=)
Det var de sämsta försök till PP jag sett, skämmes tamefan!