Inlägg: 1458208
Svarskommentarer
Sv: Linköping HC - MoDo Hockey 2012-01-16
Nytt försök i PP
Kom igen nu modo, dutta inte, stänk in 2:an
Nytt försök i PP
Kom igen nu modo, dutta inte, stänk in 2:an
Anton har börjat riktigt bra...
jaha å där gör han mål oxå =)=)