Inlägg: 1458211
Svarskommentarer
Sv: Linköping HC - MoDo Hockey 2012-01-16
Sawchuk:
Haha, vi lurar Linköping att vi är skitkassa sen blixtrar vi till. Vi har fått ledningen till skänks, hoppas vi förvaltar det väl.
Berka:
1-1 där.
Fan vad avslaget det känns. Vi får nog sprattla lite mer än så här om vi ska ta tre färska poäng ikväll.
Som tur är känns ju inte Linköping särskilt heta heller.