Berka: Han verkar däckad.
Inlägg: 1459109
Svarskommentarer
Sv: MoDo - HV71 2012-01-18
NuMo:
Var inte handskarna väldigt högt upp där? När jag tänker efter, var inte hela HV-spelaren väldigt högt uppe där?
Kändes som ett matchstraff vid första reprisen.
Redigerad kommentar
Sv: MoDo - HV71 2012-01-18
NuMo: Nu räddar Forsberg oss. Så jävla dåliga uppspel vi har. Vi vinner inte kamperna heller.
Redigerad kommentar