Inlägg: 1459118
Svarskommentarer
Sv: MoDo - HV71 2012-01-18
Bad_Brett: Jag missade situationen.
Däremot så ser det ut som att hela laget är ute och byter hela tiden för oavsett vilken spelare en hv-spelare passar till så är det tio meter till närmaste modoit.
NuMo:
Var inte handskarna väldigt högt upp där? När jag tänker efter, var inte hela HV-spelaren väldigt högt uppe där?
Kändes som ett matchstraff vid första reprisen.
Redigerad kommentar