Lumber Jack: Då är vi åtminstone två som reagerat på det där patetiska ojandet från VF-speakern. Patetiskt som sagt, mer behöver inte sägas.
Inlägg: 1459835
Svarskommentarer
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2012-01-20
Petey21: Lita på mig vi är fler som inte gillar det. Men systematiskt arbete har man lyckats kväsa allt vad supporterskap heter i Göteborg.
Bedrövligt tråkig match från vår sida. 3 poäng satt skönt men underhållningsvärdet var inte högt.
Sedan är det inte speakern som håller på utan den där tjommen som drog igång handbollspubliken under det där världsmästerskapet som hölls här senast.
Namnet DJ Denny säger väl allt.
Bedrövligt tråkig match från vår sida. 3 poäng satt skönt men underhållningsvärdet var inte högt.
Sedan är det inte speakern som håller på utan den där tjommen som drog igång handbollspubliken under det där världsmästerskapet som hölls här senast.
Namnet DJ Denny säger väl allt.
+ 2