+ 2
Inlägg: 1459842
Svarskommentarer
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2012-01-20
Dragan 2k: vad var det goa gubbar manifeterade emot före match? Man såg dom hålla nån banderoll med "nu krävs det förändring" eller nåt sånt på.
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2012-01-20
S-vikare: Givetvis spelar det roll om hockeyn blir dödligt tråkig att se. De icke inbitna supportrarna försvinner, och färre kommer till.
Bedrövligt tråkig match från vår sida. 3 poäng satt skönt men underhållningsvärdet var inte högt.
Sedan är det inte speakern som håller på utan den där tjommen som drog igång handbollspubliken under det där världsmästerskapet som hölls här senast.
Namnet DJ Denny säger väl allt.