+ 1
Inlägg: 1459880
Svarskommentarer
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2012-01-20
Dragan 2k:Haha, tack för läs-tipset, de toppar ju tom BIFar o TIKar när de är som värst i farten. Underhållning!
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2012-01-20
Alltså idag var Axelsson borta.. sätter man in Hari? Flyttar man upp Schremp med Ritola? NEJ!
Om jag minns rätt så sätter man alltså in Westin. VA!?
Varför flyttar man inte upp Schremp?
Istället ser vi i en sekvens i matchen, Schremp serverar en FRI.... Svensson.
Han träffar väldigt sällan mål... Sedan fick Hedman ett kalasläge av Schremp. Hedman har väl gjort ett mål iår...
Schemp var mycket bra idag, alla som han spelade med.. var inte det.
Frölunda var inte bra idag och vi var uddlösa. Tycker Frölunda vann rättvist.
+ 2
Nej. Nu ska jag in på HV forumet igen och läsa. Där är det ska vi säga inte så högt i tak längre.