Dragan 2k: vad var det goa gubbar manifeterade emot före match? Man såg dom hålla nån banderoll med "nu krävs det förändring" eller nåt sånt på.
Inlägg: 1459876
Svarskommentarer
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2012-01-20
Salle: Jag är glad så länge vi inte får en massa utvisningar med oss, rätt eller feldömda. Så länge vi slipper ha en man mer på banan ska vi alla vara nöjda.
Nej. Nu ska jag in på HV forumet igen och läsa. Där är det ska vi säga inte så högt i tak längre.
Nej. Nu ska jag in på HV forumet igen och läsa. Där är det ska vi säga inte så högt i tak längre.
+ 1