MarcusElving: Skönt att se att det iaf finns någon brynäsare som inte haft en traumatiserande barndom.
Inlägg: 1461646
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - MoDo Hockey 2012-01-26
Wayne Gresky: Haha, tack ska du ha. Jag tycker bara det är så jävla onödigt beteende. Sandlådenivå.
Ta inte Erat som en representant för oss Brynäsfans.
Redigerad kommentar
+ 1