Sv: Brynäs IF - MoDo Hockey 2012-01-26

Wayne Gresky: Haha, tack ska du ha. Jag tycker bara det är så jävla onödigt beteende. Sandlådenivå.

Ta inte Erat som en representant för oss Brynäsfans.

Redigerad kommentar