Inlägg: 1466230
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2012/2013
Monno: Nu har jag tyvärr hört att några av våra framstående J-18/20-spelare inte lägger ner alltför mycket krut på skolan. Det är mest Iphonerier och sånt som gäller på lektionerna. Och om det är så hjälper inga privatlärare. Dessutom går de flesta hockeygymmarna 4 år just pga att dom missar så mycket.
Det är visst bara Edwin Hedberg som är ett undantag och är väldigt seriös i allt han gör.
Det är visst bara Edwin Hedberg som är ett undantag och är väldigt seriös i allt han gör.
Dock tycker jag att om det är så att han missar skolan så mkt är det illa. En 17åring ska ha tid å sitta å slösa med kompisar i skolan än om dom är super talanger. Att bara ha hockey i sitt liv tror jag inte gynnar nån i längden. Sen att kompensationen verkar vara den stora frågan är ju en annan femma.
Angående Anton verkar ju då tyvärr de tidiga ryktena om attityden stämma om det är sant det ni säger, synd.