Inlägg: 1466233
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2012/2013
Salle: Ingen oväntat att det är så egentligen. Många ser ju inte längre än näsan räcker. Trist för dom typ 70-80% som inte kommer kunna leva på hockey hela sitt liv.
Var väll Anders Hedberg som sa i intervjun med hockeysverige hur viktig skolan är. Nu var det ju en annan tid då men ändå.
Var väll Anders Hedberg som sa i intervjun med hockeysverige hur viktig skolan är. Nu var det ju en annan tid då men ändå.
Sv: RE-building the future 2012/2013
Salle: Det är ingen nyhet att gymnasisterna är allt annat än motiverade vid skolbänken. Det finns undantag, som exempel tvillingarna Sedin som pluggade oerhört bra, men i det stora hela så har de där alltid tyckt sig bättre än vad de är...
Det är visst bara Edwin Hedberg som är ett undantag och är väldigt seriös i allt han gör.