Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2012-03-01
Bad_Brett: Jag diskuterar inte målsituationen...jag finner det högst komiskt att man kan vara så in i helvete cyklopögd att man sitter och yrar om 40 stycken handledsskott från mittzon...