Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2012-03-01

Bissett_19:

Tack för en nyanserad analys av matchen. Brynäs hade en rad lägen i sista perioden som kunde ha blivit mål, det tror jag alla kan hålla med om.

Redigerad kommentar