+ 4
Inlägg: 1472371
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2012-03-01
Bissett_19:
Tack för en nyanserad analys av matchen. Brynäs hade en rad lägen i sista perioden som kunde ha blivit mål, det tror jag alla kan hålla med om.
Redigerad kommentar
Jag hade inte klagat om man hade dömt bort målet,är ju helt klart att JL kolliderar med Tellan som är inne i sin målgård.Men med Sören Persson på isen kan allt hända tyvärr.
Det dom Brynäsare som skrivit härinne upprörs över är JFK som hävdar att Brynäs inte skapar några målchanser i 5 mot 5,vilket är helt befängt.
Tycker att Tellqvist och Honken är riktigt bra ikväll..
Kan blir härliga debatter om vi stöter på varann i en kvartsfinal,vilket inte är helt omöjligt.För jag tar för givet att Modo nyper den sista platsen i slutspelet.