Inlägg: 1485504
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2012/2013
spud: Anton Byström har stora problem med inställningen, skulle jag säga. Jag väljer mycket hellre Öberg än Byström.
Gustafsson: Jag skulle bra mycket hellre haft Anton Byström där, han spelar ändå 0 i plus minus, i AS bottengäng. Han måste ha utvecklats en hel del, och sist han var i Modo gjorde han inte bort sig särskilt mycket.
Sen borde nog ingen sätta Påhlson som klar innan det är klart.
Redigerad kommentar