spud: Anton Byström har stora problem med inställningen, skulle jag säga. Jag väljer mycket hellre Öberg än Byström.
Inlägg: 1485507
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2012/2013
Poffa: Inställningen..?? Tycker han känns rätt lojal och samarbetsvillig! Omställningen där i mot kanske han har haft problem med!