Poffa: Inställningen..?? Tycker han känns rätt lojal och samarbetsvillig! Omställningen där i mot kanske han har haft problem med!
Inlägg: 1485510
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2012/2013
Örnen: Inställningen är väl inte direkt på topp om man struntar i träningar med Sundsvall för att ta en fika med kompisar på stan istället.